Sunday 27 March 2011

Ahad ohhhh :(

Kenapa everytime tibanya Hari Ahad, rasa cam sangat malas? adakah saya sorang je rasa camni? uhuk. cam rasa xcukup je 2 hari je cuti. eh, bukan 2 hari. sehari je sebab sabtu kena pegi sekolah, ada LaDaP (Latihan Dalam Perkhidmatan) no wonder la penat. -_-

CHOIR SPEECH SCRIPT DILEMMA

saya telah menggubal semula skrip choir speech. frankly, saya tak reti nak buat camana skrip ni. xpernah pun buat. macam tricky (susah) je. serius! hari tu saya dah bagi mereka satu muka surat, tapi xmacam skrip choir speech, dah la incomprehensible (xdifahami) pastu bunyi cam poem plak. pastu saya dah macam cuak2 + sedih sebab saya tak tau nak buat camana.

saya pun google la speech choir speech pastu jumpa la a few samples yang simple ( simple pun takpe, just nak tengok contoh je kan) and then saya pun tengok la style2/bentuk2 script ni, pastu akhirnya saya dapat IDEA! toingggg! *imagine ada icon mentol lampu kat sini*

apa yang best, dengan lagu sekali saya dapat idea! jadi saya pun telah menulis skrip berkenaan, serius xsusah pun, rasanya diorang takkan ada masalah nak baca. yay! *lompat bintang ngan sopan. ahaks* huhu. jadi hari ni saya HAPPY!! :)

tapi ada sikit lagi nak edit. baru 2 lagu je dh edit. ada lagi satu nak buat lirik! oh, tricky gak ni. anyways, harap sangat diorang akan suka dan enjoy dengan skrip choir speech yang saya buat ni. saya buat dengan penuh kasih sayang ni tau. haha. apakah? buat skrip choir speech pun kecoh kan, orang buat skrip movie blockbuster pun x kecoh. opssss!sorry -_-

p/s: saya suka ajar idiom! huhu. seronok2! :D

esok ada kelas 1U. ohhh, boleh jumpa si comel si comel 1U. haha, everytime masuk kelas ni rasa cam masuk tadika.  diorang suka lari2 dalam kelas dan buat saya fenin fenin lah.

No comments:

Post a Comment